16. maj 2007

Mine får Fnuggi og Alberte



Jeg købte 2 får d 1 maj. De kom fra en meget stor fårebesætning, og var derfor alt andet end tamme. Men nu kommer de løbende imod mig hver eneste gang de ser mig. Men de ved også at jeg har rugbrød med til dem. Det er bare så hyggeligt. En barndomsdrøm der igen er gået i opfyldelse. Da jeg var barn havde jeg 2 tamme får, men på grund af skilsmisse flyttede vi ind til byen. Lige siden har jeg drømt om igen at få får igen. Nu har jeg dem og det nyder jeg rigtig meget. Snakker med dem flere gange hver eneste dag. Til august får jeg endnu 2 lam, de skal lige være gamle nok til at komme væk fra deres mor.

Min dreng Noah er også helt vild efter at komme ned og klappe dem, så han er gerne med mig dernede og sidder på græsset ved siden af dem, mens de snuser til ham.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hello!!!
the sheep is very cuts.

welcome to my blog!!
Thank you!!!

KralleMut sagde ...

Ja, får er nu nogle søde væsner. Jeg kunne også godt tænke mig nogle til at gå og græsse, når vi engang får lidt mere plads...